Nálunk házon belül már kialakult a flottakezelés, nem tudnak jobb ajánlatot tenni
Aki már kapcsolatba került flottakezelővel, az tapasztalta, hogy olykor nem ugyanazt kapja, mint amit megrendelt. Kiderül, hogy messze nem minden szervizköltséget tartalmaz a tartós bérlet havidíja, bizonyos szolgáltatásokért extrán kell fizetni, és a meglévő lízingkonstrukciótól csak veszteséggel lehet szabadulni. Néha évekig rendben mennek a dolgok, és csak a céges autó flotta cseréjénél, az új autó beszerzésénél derül ki, hogy mi volt a járműpark maradványértéke, mennyit kell még újra befektetni, de akkor már késő. Tény, hogy sok flottakezelő különböző módokon magához láncolja az ügyfeleit, amiből nehezen lehet szabadulni. Ezért nagyon fontos, hogy már az első pillanattól, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a következő döntéshelyzettől olyan flottakezelőt válasszunk, aki világosan és nyíltan elmondja, hogy mik a lehetőségek, melyik tételen lehet költséget megtakarítani, mire érdemes figyelni, még akkor is, ha az ügyfél jelenleg nem velük áll kapcsolatban.
Az egyes tartós bérlet konstrukciók, s velük együtt flottakezeléssel foglalkozó cégek összehasonlítása azonban rendkívül nehéz. Már az ajánlataik is sokszor összehasonlíthatatlan számokat, nehezen követhető összetevőket tartalmaznak. Számos olyan rejtett apró kitétel lehetséges, mint például a havidíj inflációkövetése, amely hosszú távon 10-20% drágulást is hozhat. Rengeteg olyan apró járulékos költség is rárakódhat a havi díjra (üzemanyagkártya, gumiabroncs-átalány, stb.), amely nem tűnik soknak ugyan, végül mégis tetemes költséggel ját. Még szerencse, hogy a jó üzemeltetőknél a költségeket pontosan előre lehet tervezni. Ez még egy érv amellett, hogy miért éri meg flottakezelőt megbízni. Amennyiben kíváncsi arra, hogy Önnek tudnak-e jobb ajánlatot tenni, tegyen egy próbát, és kattintson a személyre szabott megoldás! gombra.